2007. december 15., szombat

Teszt

Az aktuális kérdés a következő:

Mitől nem kell tartania a zebramágusnak

a; Valaki elalszik majd az akadémiai székfoglaló beszéde közben
b; Izgulni fog, amikor a Kartel koncertjén vendégművészként debütál
c; A Golden Globe díjkiosztón a díj átvétele után felkérik, hogy énekeljen valamit

Lassan végére érek a teszteknek, még két forduló lesz, és utána jön az értékelés. Egy párhuzamosan folyó közvélemény kutatás szerin, a palóc kanász lenne a legnépszerűbb génmanipulált teknősbéka, ha rá lehetne beszélni arra, hogy ő valóban az. Addik viszont sajnos megmarad egyszerű (de nagyon nagyon egyszerű) sómennek, analóg, mechanikus aggyal, (vagy olyasfélével) amit reggelente valaki biztosan beránt, mint a fűnyírót, de néha le is fullad.
Ha nem ugrálna tökéletes voodoo bábu lehetne......rá kellene beszélni

3 megjegyzés:

Imre írta...

Fáradok,így hát nem tudok tutira menni a: a;b;c; betűk kiválasztásában. Szimpatikusnak tartanám mind a hármat,ha nem "Teszt"-ről lenne szó,ahol mindenféleképpen jelőlnöm kell legalább egyet?,mint macska,ugronék rá felálló farokkal,hogy a mirigyek beteljesítsék mit az élet reá bízott!Ezért!Szerintem,az a; a helyes válasz,azzal a megjegyzéssel:Mindenki el.....
Indok:a b; és c; a Tér és Idő ezen a síkján se matematikailag,se az elméleticsillagászok szerény,13 tizedesjegyig terjedő megoldási lehetőségeik közt nem szerepel!
Két éves keresztlányom jut eszembe ilyenkor,ki a kezében fordítva tartott újságból fennhangon olvasott a maga kedvére,míg megunva rá nem szóltunk,hogy nem is az van odaírva!Mire Ő:
-Én mán nad vadok,FEJBŐL!!! isz tudok olvaszni!

Szende Szandinista írta...

Látod Tityi! Ez is azt bizonyítja, mint az Hrabal mondta volt, hogy egy okos gyerek is tudhat annyit, mint egy buta felnőtt. Kalmár Lackó a B-re szavazott......lehet, hogy tud valamit?

Imre írta...

....igen,hasonló jellegű választ borítékoltam,azaz,szó szerint így van,tehát felfüggesztem mindeféle "mű" elemzési -nem festészetről beszélek,ahhoz se értek igazándiból-tevékenységemet,míg új Mentorommal,Keresztlányommal nem értekezek és nem beszélem át a dolgok lényegét,ami((lehet úgyanis bármiféle-fajta írott mű-remek,de mivel olvasni még nem tud,csak "FEJBŐL",így a gondolatom értelme))úgyis az Ő kis buksijában fogan meg!Tehát!Ami a közeljövőben leírásra kerül,és a témához se passzol,esetleg csak az olvasó érti,hogy miről van szó,mert én csak "idegépelem"~ez1durvajószó~az én nevem rézjelzésével,az NEM én vagyok!
Hajrá mind,ki a b;-re szavazott!!