2007. december 5., szerda

Érdekes fordulatot vett a kutatás. A célszemély, aki a zebrák, kerti törpék és a porcelán huszárok piros zakós védőszentje,....állítólag tud írni, és olvasni. Ennek azért lehet nagy jelentősége, mert fenn áll a veszély, hogy előbb-utóbb könyvírásra vetemedik. Ez újabb szegmense lehet, az általa felkarolt kultúrális környezetszennyezésnek. A tragédiát fokozhatja, hogy ehhez kiadót is fog találni. El tudom képzelni, ahogy saját tehetségén, és sikerén ömlengve akár az irodalmi Nobel-díjra kacsingat. Elképzelhető, hogy most éppen a jövő évi Oscar várományosaként tetszeleg ismerősei körében. Mert ugye, színészként is jól vizsgázott, szerény véleménye szerint. Nemrég arról beszélt, hogy sikereit a "szakmai????" alázatnak köszönheti. Szerintem benne annyi alázat van, mint együttérző rokonszenv egy velem egy folyóban lubickoló, 3 hete éhező aligátorban. Szóval a kutatást ilyen irányba is kiterjesztem, kérve azt, hogy ha bárki rendelkezik olyan írásos dokumentummal, ami igazolhatóan az alanytól származik, esetleg valaki személyesen látta írni, netalán halotta olvasni, az rögtön jelentkezzen.

2 megjegyzés:

Imre írta...

...nem akarom megzavarni állati elmélkedésedet,bár még tövig rágott cerkáját sem láttam a kezében,nem hogy olvasás közben zavartam volna meg,Bocsi,egyik közös ismerősünket,de javasolnék vmiket,:vagy sűrgősen köttesd ki a kábeltévét,vagy a másik állatságos csatornát a spicét nézegesd,vagy hallgass Viktézre,vagy kelj fel egy kicsit később,hogy elfelejtsd rémálmaid kávézás előtt,de leginkább írd ki Magadból,ne hogy vmi mást kövess el pszhiésen!

Szende Szandinista írta...

Köszönöm a jó tanácsot, és a bíztatást, de sejnos a "show" már régen túllépte a kábeltévé kereteit, így csak magammal szúrok ki, ha kiköttetem. Tegnap pl a kenyértartóból és a sószóróból egyszerre bukkant elő, nem kis meglepetést okozva a lakásban tartózkodó varánuszaimnak (valaki zebra helyett küldte őket)...Szóval kutatok, és kiírom magamból így talán elkerülhetem, hogy én legyek lV. Napóleon a viccosztályon.....