2007. december 6., csütörtök

Szellemi aszketizmus

A kutatásomban odáig jutottam, hogy megdöbbentő dologra jöttem rá. Az alanyommal kapcsolatban, rengetegen kezdtek velem párhuzamosn vizsgálódásba, hiszen a heti nézettségi index alapján a "show" az igen előkelő kilencedik helyre került. Bízva az Országom szellemi potenciáljában ezt csak úgy tartom elképzelhetőnek, hogy azt a rengeteg embert, vagy a saját kutatása ültette a műsor elé, vagy szellemi aszketizmusból nézték végig ezt a rettenetet. Esetleg engem akarnak tehermentesíteni, engem, aki hivatalból nézem. Közbe vetném, hogy egy új felfedezésem cáfolja a szülők egy régi, de nálam is jól bevált praktikáját, miszerint a kislányom aranyhörcsöge már egy vagon répát megevett, de fütyülni még nem hallotta senki.
Szóval elgondolkodtam azon, hogy ha a megjelölt műsort, amit nevezzünk most egyszerűen csak megjelölt műsornak, egy külföldi nézi, milyen kép alakulhat ki Magyarországról. Egy amerikai azt gondolhatja, a magyarok biztosan bosszúra készülnek a sok mexikói szappanopera miatt. A német, és osztrák arra gondolhat, hogy az ilyen szövetséges miatt veszítették el a háborút, ami tegyük hozzá egyáltalán nem baj. Az angol az gondolhatja, ez egy nagyon gazdag ország, ahol egy minden porcikájában tehetségtelen ember, ilyen körülmények között él, és úgy váltogatja autóit, mint Casanova a lányokat. A japán csak annyit gondol, milyen élethű az a Moncsicsi. A kutatást tehát ebbe az irányba is kiterjesztem. Mit szólna a műsorhoz, és annak főszereplőjéhez egy maori, egy kenyai, és egy albán? A válaszokat, az ismert e-mail-re kérném. A folytatáshoz szükségem lenne még egy pár lila, esetleg narancssárga krokodílbőr cipőre, és két olyan lajhárra akik fotogének. Kellene még a száza szöghöz használati utasítás, mert az enyémhez nem kaptam.

4 megjegyzés:

IQ Zénó... írta...

Ezekkel a nagyra tátott gondolatokkal
remekül lehet haknizni több remek intézményben, mint pl: Hejőbába vagy Lipótmező. Itt minden 2. Napóleonnak van véleménye a Zebrásról aki ugyan csak " kicsimagyar" ezzel szemben "fejben már eldőlt"...
"... IGEN FIAM "...

Imre írta...

...igen,gondolkodni,nem mindig a legszerencsésebb dolog,vagyis:én is vagyok?Próbálkozom az idő húzással is,(per pillanat 0 osztva 40)hátha sikerül a fonal végét odacsomózni,esetleg elkezdeni a csíkos lábtyű kötögetését,ami jól "megy" /desingol,vagy modázik?/ a kívánt cipőhöz és hacukához.Sajna a házi feladatokat sosem csináltam meg,majd holnap lemásolhatom a Tiedről?Viszont-az irigység legkisebb foka nélkül állíthatom-mindig teccő nekem,ha az elme kipihente magát,s a médiához(?)hasonló lélek emelős,önsanyargatós dolgok megírására képes!!!Bocs, de az "altatóm" hatása alá kerülök lassan,álmomban meg nagyon sok zagyvalékot összehordok.
Lassan."Jóóóóóó reggelt..."

Szende Szandinista írta...

Amikor még az agyamra kopasz cenzor ült, minden második gondolatom az volt, hogy éljen május elseje. Csak volt olyan, hogy kérdőjel volt a végén.Most már nincs bennem semmi, ami azt diktálná, hogy neeeee. Imre....! Szivesen olvasgatnék az írásaidból, de nem tudom elérni a blogodat....Vagy menjek a könyvesboltba? Tudsz segíteni?

Imre írta...

A feldbott labdát sosem csapom le,inkább játszom vele,míg a másik fél engedi.Íromány,blog,bolt? (nincs)Inkább "segítek a téma" más irányú,más felfogású boncolgatásában,ha nincs ellenedre.Tovább játszom a feldobott labdáddal,míg le nem csapod,az én térfelemre!Akkor hátra arc,és :IL SILENZIO-t fújok!!!
Szo vá drá gá bhárátom,én(itt egy garatnyál visszaszívós hangutánzós betű sornak-legyen hrkmmmm-lenne a helye)eztetet tudom segiccségül!