2009. január 11., vasárnap

Újra Veletek...;-)

Na már itt is vagyok!

Mostanában egy kicsit elhanyagoltam az írást, aminek rengeteg oka van. Senki ne gondoljon arra, hogy valamelyik betűt elfelejtettem, vagy hogy holdutazásom során műszaki problémák léptek fel, és így nem tudtam visszatérni a földre. A "nemírás" okai másban keresendők. Intenzív gyüjtőmunkába kezdtem, és sikerült a világ egyik legnagyobb szalvéta és befőttes gumi kollekcióját összeszednem, ami olyan mennyíségűvé vált, hogy beszorultam az egyik szoba sarkába, és csak mostanára sikerült kiásni magamat a számítógépig.
A további írásaimhoz ismét témát ad kedvenc "celebem", aki azóta már a dzsungelt is megjárta, és sokunk bánatára nem találkozott egy drága jó kajmánnal, anakondával, vagy egy kannibál törzzsel. Nyitok azonban az aktualitások felé is, szeretnék tényfeltáró írást készíteni például a mai magyar politikai okkultizmusról, vagy mondjuk a XXI századi lovag kor Magyarországáról. A filmeket sem hagynám ki látószögemből, és a hírek sajátos elemzése is tervbe van.

Rövidesen jelentkezem, addig is mindenkinek kellemes időtöltést

4 megjegyzés:

Imre írta...

A kezdett és a vég!!!

.... pechek sorozata az első sortól az utolsóig!/főleg a "holdutazás"!/
-Dehamán így történt,ágye bugye!-
Indítsd a rakétád,üdv a kapitányi hídon!

Szende Szandinista írta...

A rakéták beízzítva, kezdődhet a vissza....micsodálás...

IQ Zénó... írta...

A film az egy jó ötlet! Ahoz én is nagyon értek, mert zenész táncos operatőrösvágósrendezős buderhányó jogászos parasztbunkó én is tudok lenni . Főleg ha a csajom előtt kell entelektüel szerepkörben teccelegnem !!

Szende Szandinista írta...

A filmművészet egy olyan absztrakció ám, ahol az egyes részek kohéziósan bedifundálnak a többi részbe, ezzel téve a szubjektív realitást objektív impresszionizmussá. Bizonyos egyedek akik rendezőnek tartják magukat, ezt úgy érik el, hogy forgatás közben azt sem tudják, mi az az empiriokriticizmus.....és mellesleg seggfejek is egyben