2009. január 11., vasárnap

Film szemlesütés

Már megint egy hétfő, ráadásul ez a hét legelső hétfője. Amikor felébredtem, rögtön arra gondoltam, hogy ma mindenkit szeretni fogok, de miután végig gondoltam, hogy kiket is ismerek vagy személyesen, vagy a médiából, azonnal lehetetlennek tűnt a feladat. Pedig én megpróbáltam...Azután arra gondoltam, hogy az "a" betű bizony rendkívűl irígylésre méltó helyzetbe van.....mondjuk a kenyérszeletelőhöz képest, mert rendszeresen feltűnik a médiában, és ráadásul főműsoridőben. Ebból következhet, hogy az "a" betű, egy celeb. Ha viszont ez így van, akkor a celeb szó, miért nem tartalmaz "a" betűt? Calab, celab, caleb.....vagy valami hasonló. Ha az "a" betű önálló életre kelne, még filmet is rendezhetne. Mondjuk egy olyan mozgó diafilmet, ahol minden második képkocka után egy főcím kerülne bemutatásra, a film nagyságát és az "a" betű önnön fontosságát hangsúlyozandó. A logóról sem szabad ám elfeledkezni, mondjuk egy augusztusi tüzijáték szerű, csilivili, digitálisan bárki által megszerkeszthető séma, a kezdő kép, ami után az ember egy monumentális lézerkardos csillagközi rombolós filmet vár,majd kontrasztként egy szánalmas kis madár magot csipeget a mezőn, de egy róka elkapja, és megrágja, majd kiköpi, mert nem ízlik. Ugye milyen megható? És akkor még nem is beszéltem, a film kreatív izgágáiról, akik ennek ellenére is elhiszik magukról, hogy "remekművüknek" a kultúrához bármi köze is van. De az is lehet, hogy a kultúra fogalmával nincsenek tisztába, ebben az estben megbocsájtható a tévedésük.....

4 megjegyzés:

IQ Zénó... írta...

...azt tényleg nem lehet senki szemére vetni, hogy esetleg a vegyipar és a kultúra összefüggéseit félreérti ! Bár az a sok E -vitamin mondjuk művészet a javából ... Vagy esetleg az építő ipar...Remélem egy András se kívánja megtiltani a házam tetőszerkezetében az András keresztet...mert akkor jajjj
nekem !
Mert nincs róla pappppírom....ha csak nem az építési engedély.
Tehát a keresztet inkább nevezzük ...mondjuk koloncnak. Amit mindenki kénytelen magán viselni !
Látok én egy pár olyan Andrást aki kuburcol itt a róla elnevezett keresztel...szánalmas ez a cipekedés !
Remélem ilyen kereszt egy sincs a vizeletemben !!!

IQ Zénó... írta...

Szerintem a művészetek iránti alázat híján lesz még olyan hentes ismerősöm aki szüli napi zsúrokat rögzít 1500-ért vhs -re :-)))

Imre írta...

Volt szerencsém!

Ezt nem a bezárt bányák logója mondatja,ha nem a valóság!
VOLT SZERENCSÉM,megismerkedni korunk és kistérségünk,falunk,udvarunk a mai napig méltán nagyra becsült rendezőjével,aki a kivágott cseresznyefa tövében szivarozva szőtte az élet megannyi furmányos néha fantasztikus ellenmondást nem tűrő gondolatait sapkáját mélyen a szemébe húzva.Most is tisztán emlékszem amit a belecekről akart mondani,de nemtett,mert elárulta mozdulata ahogy szivarját kivette a szájából és egy nagyot sercintett.
A mai napig életem meghatározó emléke az a pillanat ahogy egyszerűségével íly őszíntén kifejezte rendezői felfogásának miben voltát,melyet én is magaménak vallok!

Jut eszembe,rendezőt keresek,az se baj ha japán,aki a hó alatt rendezné a füvemet!

IQ Zénó... írta...

Vanazafű ami rendezi saját magát :-))