2008. január 2., szerda

Lassacskán kezdek visszatérni erre a bolygóra, és újra beállok az élők sorába is. 2008 van, ha jól tudom......mégpedig már a második nap, és még idén nem is találtam fel semmit. Az év utolsó három napján viszont nagyon sok mindent sikerült feltalálnom. Dec. 29.-én pl. feltaláltam magamat, és ennek örömére nem keveset ittam........márnap meg disznóvágás. Ekkor feltaláltam azt a biotechnologiai folyamatot, hogy hogyan lehet génsebészeti eljárás nélkül a malacot keresztezni a rizzsel..........megszületett a hurka. Egy 217 kg malacot dolgoztam fel egyes egyedül, a nagyszámú néző nem kis csodálatára......meg egy kevés pálinkát is sikerült hatástalanítanom, így az már másnak nem árthat. Szilveszter éjszakáján pedig feltaláltam egy olyan automatát, ami reggelre felöltözteti az alvó embert, hogy ne kelljen fölöslegesen vesződni a ruházattal. Ezt a kisérletet azonban szélsőséges elemek és akumulátorok meghiúsították......Idén újra megfogadtam, hogy soha többé, ......esetleg egy kicsit, de azt sűrűbben.
Most még egy kicsit aklimatizálódnom kell a helyi viszonyokhoz, de utána teljes erővel bele vetem magam a tudományba, a közéletbe,..... és ha délutánig nem leszek legalább egy kicsit jobban,.....akkor a jeges Tiszába is

2 megjegyzés:

Imre írta...

....megfogadtam,tehát főleg akkor,ha Ti sem fogadjátok meg másként,így marad minden,azaz levonva a konzekvecioniz,must,most,nem marad más hátra,mint előre ugyan az,mint mielőtt megfogadtam volna!/"A 22-es csapdája"/
Nem szeretem a kerek számokat,az ismert sutka alapján meg főleg:"legyen inkább kerek szám, :-O"
,viszont a kettőtizenhét az 1 jó viszonyítási alap pl.a gyök2 alatt,fölötte pedig ott van a plusz-minusz nulla,mellette meg a végtelen felé tartó "n",ami mint tudjuk bármivel behelyettesíthető!!
Gyenge példának említeném az említett,párolt,abált,főzött,sült,
rántott,töltött,'szám' közötti ingadozását,melyet levezetésekkel
akár hitelesíteni is lehetvótvóna!...de holvanmán aza jeges
folyó,melyik megoldást HOZ!?!Délután?
Megyek,mert állatnyomdázunk a "M"-al,és megengedte,hogy én fessem ki azt a csíkoslovat fekete-fehérre!

Szende Szandinista írta...

Tityi! Egy nagyon fontos tanácsot tudnék neked adni a csíkos ló fekete-fehérre festésével kapcsolatban. Ha már eredetileg is csíkos, és Te a csíkokat vízszintesen húzod majd, akkor lesz egy gyönyörűséges kockás (tudom, a pedagógusok most felhördülnek, hogy négyzetrácsos) lovatok, és azon majd könnyű lesz számolni, vagy akár sakkozni is, feltéve, ha nem nagyon ugrándozok