2008. február 10., vasárnap

Ott tartottunk, hogy vasutas sztrájk.........oszt mire folytatnám az írást, már vége is....de lehet, hogy már megint elkezdődött........ki tudja, indok az mindíg van. Leírnék néhány nagyon nyomós okot, ha én sztrájkra szólítanék fel......:

- Azonnal töröljék el a hétfőt, mert nem szeretem gimnazista korom óta.....mert különben...
- A Tiszát nevezzék el rólam.....mert különben...
- A pénzügyminiszter havonta egyszer, függetlenül a farsangi szezontól, öltözzön krumplinak.....mert különben...
- Heti két alkalommal osszanak szét köztem és a családom között 3000.0000 azaz hárommillió forintot, és két Rolce Rollc-ot.....mert különben...
- Esténként meséljen nekem altatót Sindy Crawford, vagy Laky Zsuzsi...mert különben...
- A balett előadások ezentúl csak zúzott kővel beszort színpadon legyenek....mert különben...
- Aki a társaságomban népdalt mer énekelni, azt fogadja fiává Zámbó Árpy,.... mert különben....

Van még rengeteg ötletem, de egyenlőre nem akarom mindet elsütni, nehogy megelőzzenek az elhárító intézkedésekkel, és ne tudjak indokot találni egy jó kis magyar sztrájkra......

Azért nem gyenge ez az ország....elkülönítettek az 1973-as Malév katasztrófa áldozatainak emléke kapcsán, 100.000.000 forintot, abból a kimondott célból, hogy felhozzák a roncsokat, megadva az áldozatoknak a végtisztességet. Az áldozatok hozzátartozói most úgy döntöttek, hogy inkább szétosztják a pénzt......döbbenet. A 100.000.000 elkülönítése is önmagában az, hiszen egy állami, esetleg a Malév által emelt emlékmű is megtette volna........de az, hogy ez a pénz még szétosztható........
Nekem az 1526-os mohácsi tragédiában rengeteg rokonom hallt meg, akik nem kapták meg a végtisztességet.......ja, és ott van a szabadságharc is, tudjuk az 1948-49-es..........na meg az 1. és a 2. világháború....én olcsón megszámítom, elég ha csak 80.000.000 milliót különítenek el, és csak 40.000.000 osztok szét magam között.....................és Anikó azóta is ott vár a hejőkeresztúri megállóhelyen, egy kicsit már ideges , és állítólag többeket megdobált a tűsarkú cipőjével, hogy hozzanak neki valami kaját, és vágják el a láncot, amivel egy oszlophoz rögzítették.....lehet, hogy sztrájktörőnek nézte egy bakter

6 megjegyzés:

Imre írta...

....most mi van?Itt meg minden forditva van,a sör is tök fekete,valami Guinness,de kit érdekel amig külhonban vagyok,majd ha haza megyek én is benyujtom a számlámat!/itten már tul vagyok rajt/
Megmondom az öszintét,mert az az igazság,hogy öszinte vagyok:ö-szin-te!!!
Baj evribadi hom!!!

Szende Szandinista írta...

Tityi! Te csak igyad helyettünk is a Guinnest, ezt a sok itthoni idiótát majd mi kezeljük....azért a pénteki mobilos összejövetel nem volt rossz, bár egy páran kicsit rágörcsöltek, és ezért érzékennyé, és sértődötté válltak.....

de-bill írta...

na végre, eljötta mi időnk,(az én időm)!!Zárják be az összes vasúti sínpárat és végre valahára nekiállhatok tanult szakmám gyakorlásának!!merugye sok utas, az sok busz, sok busz az sokkal több meghibásodás, tehát több szerelnivaló!csak nem lesz oda a fiatalságom hiába, sőt, ha úgy történne velem mint a mesében..(Bendegúz)csinálok egy béta-busz zrtét ahol a leszármazottam nem dolgozni fog, csak valamilyen kapcsolata lesz a vezetéssel!meg fogunk vásárolni a volt szovjet-tagköztársaságoktól 60darab KITŰNŐ állapotú IKARUSZ csuklóst ( + 40%)-ot csak azért, hogy teljesítsük a BKV tenderben előírt darabszámot...A lóvét meg, amit xtra pénzként jelentkezik az üzlet alatt szanaszét fogom osztani a csóró politikusok között!!És ha minden megvalósulna a terveimből, akkor előbb-utóbb kapok egy tárcanélküli miniszteri széket(mit széket??) TRÓNT!és ha a káosz majd már végleg elszabadul itt-honban, majd akkor kineveztetem magam AUTÓBUSZÜGYI MINISZTERNEK! hiszen ezek alapján minden képzettségem megvan a hivatalhoz!! külföldiül ugyan nem tudok, de tanuljon meg magyarul az a sok külföldi,aki akar valamit tőlem!!! szössz

Szende Szandinista írta...

A politikusokat ne bántsd, hiszen szegények elkezdtek félni....talán egyszer majd gondolkozni is elkezdenek.
Azért azt nagyon szivesen végig nézném, ahogy egy busz alatt gyakorlod a szakmát, nyakig olajosan, ás közben egy liter vodka társaságában ordítod, hogy Hooool van a Nooooiiiiir?

Imre írta...

...na ezaz amit nem értek.Próbálok aklimatizálódni,aztán meg csak lesek,mint az öreg Feri/emlékszel rá?/ a moziba!Volán ügyi szakigazgatómmal viszont teljesen egyet értek, maximálisan igaza van/inkább legyen!!!/,mivel tom,hogy anno domini nem véletlenül volt a Volán LOGOja a befele haladó csigavonal hátra kivezetve nyílhegyben,csak egyet kérnék,ne a BKV-t hozzuk fel,inkább szeretett városunkból csináljunk fővárost,mert nekem naon teccene a köv. zéerté név,persze magyarul:Tújvábétabuszkávé
vagy vmi hasonló talán???
S talán itt még én is lehetnék "próféta".
Na séta!!!

PS:Mobil ügyben pliz kal mi afternún(14:00 után)a mobilomon.
/iwiw....../

IQ Zénó... írta...

Inkább " Nagyjaink" kerüljenek a busz, vagy a vonat alá !A maradék meg legyen a szarkáké!